دیدار رئیس پردیس البرز با ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

۲۳ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۱ کد : ۲۵۹۱۵ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۲
دیدار رئیس پردیس البرز با ریاست کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

روز دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰  دکتر فاطمه ثقفی، رئیس  کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران و  دکتر خسرویان، معاون این کتابخانه، میزبان دکتر یحیی بوذری‌نژاد، رئیس پردیس البرز و دکتر سید تقی امید نائینی، معاون علمی این پردیس بودند.

در این دیدار بر تداوم همکاری‌ها و اجرای تفاهم‌نامه ی همکاری بین پردیس البرز و کتاب‌خانه مرکزی که در سال ۱۳۹۷ منعقد شده بود، تأکید شد. در این راستا مقرر شد پردیس البرز یک دستگاه اسکنر حرفه ای به منظور دیجیتال سازی منابع از جمله نسخه های خطی و نفیس برای کتابخانه مرکزی خریداری کند.

دکتر بوذری‌نژاد در این دیدار، کتاب‌خانه مرکزی را متعلق به همه دانشگاه توصیف و کمک به آن را وظیفه همه واحدهای دانشگاه تهران به‌ویژه پردیس البرز ذکر کردند.

شایان ذکر است که در سال ۱۳۹۷ تفاهم‌نامه همکاری بین پردیس البرز و کتاب‌خانه مرکزی دانشگاه منعقد شده است و یکی از سالن‌های کتاب‌خانه مرکزی به پردیس البرز اختصاص و حدود  هفت هزار جلد از کتاب‌ها و پایان‌نامه‌های آن پردیس به این سالن انتقال یافته است.


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.