تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی با برگزاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

۰۳ تیر ۱۴۰۲ | ۰۸:۱۳ کد : ۳۵۲۵۱ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۱۷
تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی با برگزاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

 پروژه بازسازی و نوسازی تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی که با مشارکت دانشگاه تهران و بنیاد علمی و فرهنگی قلم چی به انجام رسیده است  در تاریخ سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲، با برگزاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور دکتر مقیمی رئیس محترم دانشگاه تهران و تنی چند از اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از جمله دکتر فکور معاون پژوهشی برگزار شد ضمن تقدیر از اقدامات خیرخواهانه بنیاد علمی و فرهنگی قلم چی در ساخت و تجهیز مدارس و کتابخانه ها بر نقش بی بدیل و سازنده خیرین در تجهیز و توسعه مراکز علمی و فرهنگی تأکید شد.

در این راستا دکتر فکور معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به جایگاه کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران به عنوان بزرگترین و غنی‌ترین کتابخانه دانشگاهی ایران و یکی از ۵ کتابخانه برتر کشور بر توجه بیش از پیش به این مجموعه کم نظیر تأکید کردند و از مشارکت بنیاد قلم چی در بازسازی و تجهیر تالار علامه امینی تقدیر کردند.

این تالار طی فعالیت ۵۰ ساله خود میزبان همایش‌ها، کنفرانس‌ها و گردهم آیی های بسیاری با حضور شخصیت‌های برجسته علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی بوده است و همه ساله با حضور رئیس جمهور مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها در این تالار برگزار شده است.

کلید واژه ها: بازسازی و تجهیز بنیاد حامیان دانشگاه تهران کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.