خانم دکتر ملیحه درخوش معاون فنی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، جایزه عضویت در انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا را کسب کرد.

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۴ کد : ۲۹۲۹۸ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۶۵۷
خانم دکتر ملیحه درخوش معاون فنی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، جایزه عضویت در انجمن علوم و فناوری اطلاعات امریکا را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران، جایزه عضویت در انجمن علوم و فناوری اطلاعات آمریکا(ASIS&T ME) بر اساس رزومه و بررسی فعالیت‌های علمی، پژوهشی و حرفه‌ای حوزه تخصصی علم اطلاعات و دانش شناسی اعطا می‌شود.
این عضویت که از سوی بخش خاورمیانه انجمن علوم و فناوری اطلاعات آمریکا اعطا شده است، امکان عضویت در دوره‌های تخصصی، کنفرانس‌ها و سخنرانی‌های این انجمن و نیز تعامل با متخصصان بین المللی علم اطلاعات و دانش شناسی را به مدت یکسال فراهم می‌آورد.
خانم دکتر ملیحه درخوش، معاون فنی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران و رئیس کمیته سازماندهی انجمن کتابداری ایران دارای تالیفات متنوعی همانند انتشار ۳۰ مقاله علمی- پژوهشی و ترویجی، تألیف و ترجمه کتاب، عضویت در انجمن بین المللی سازماندهی دانش( ISKO)، ارائه مقالات در همایشهای داخلی و بین المللی و فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و حرفه‌ای در زمینه سازماندهی دانش را در رزومه خود دارد.

https://www.asist.org/asist-middle-east-chapter/


( ۸ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.