برگزاری پویش "کتاب در حرکت" در کتابخانه مرکزی

۱۳ تیر ۱۴۰۲ | ۱۶:۴۴ کد : ۳۵۴۷۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۸۵
برگزاری پویش "کتاب در حرکت" در کتابخانه مرکزی

احتراماً به استحضار می‌رساند به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، پویش " کتاب در حرکت" توسط کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی در تاریخ ۱۴ تیرماه ۱۴۰۲ در محل طبقه همکف کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود. لذا از جنابعالی / ‏‬ سرکارعالی دعوت به عمل می آید در این پویش شرکت نمائید.

این پویش با هدف ترویج کتاب و کتابخوانی در میان اعضای دانشگاه تهران، سعی در ایجاد حرکتی جمعی و همدلانه برای افزایش دسترسی همگان به کتاب و تشویق به مطالعه دارد. در این پویش هر فرد دو کتاب را از میان کتابهای ارائه شده انتخاب و به صورت هدیه دریافت می‌کند؛ و پس از مطالعه در اختیار فرد دیگری قرار می‌دهد تا با این روش، کتاب‌ها در اختیار افراد مختلف قرار گرفته و زنجیره مطالعه شکل گیرد.

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران که رسالت ارائه منابع اطلاعاتی به اعضای محترم دانشگاه تهران را برعهده دارد، بر آن است تا با برگزاری این پویش، حرکتی نو و پویا را برای افزایش مطالعه در میان جامعه دانشگاهی آغاز کند به طوریکه اعضای محترم دانشگاه تهران پس از مطالعه کتاب‌ها، آنها را به افراد دیگری اهدا کنند و کتاب‌ها در فرایند مطالعه مداوم قرار گیرند. به دلیل محدودیت تعداد کتاب‌ها، سهم هر یک از مراجعه کنندگان به پویش، دو کتاب درنظر گرفته شده است و اولویت با افرادی است که زودتر در این پویش شرکت می‌کنند.

پیشاپیش از مشارکت تمامی اعضای محترم دانشگاه تهران سپاسگزاری می‌شود.

کلید واژه ها: پویش کتاب در حرکت کتابخوانی


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.