صد و هجدهمین جلسه شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران برگزار شد

۱۳ آبان ۱۴۰۲ | ۱۶:۰۹ کد : ۳۷۶۷۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۶۱۶
صد و هجدهمین جلسه شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران برگزار شد

جلسه صد و هفدهم شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران در روز چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد و به علت محدودیت زمانی به روز چهارشنبه ۱۰ آبان موکول گردید.

جلسه صد و هجدهم شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران در روز چهارشنبه ۱۰ آبان ساعت ۹ الی ۱۱ در سالن مرکز مطالعات عالی بین المللی دانشکده حقوق، با حضور خانم دکتر ثقفی رئیس کتابخانه مرکزی، آقای دکتر صباغیان، خانم دکتر افکاری و خانم دکتر الله بخش رئیس کتابخانه دانشکده حقوق و اعضای کمیته شورای هماهنگی کتابخانه های دانشگاه تهران برگزار گردید.

در این جلسه ۲ برنامه در دستور کار قرار گرفت:

  1. بررسی آئین نامه مجموعه سازی در کتابخانه ها
  2. تصمیم گیری در مورد تسویه حساب و امانت کتاب برای دانشجویان متقاضی لغو قرارداد خدمت آنها بعد از فارغ التحصیلی به منظور آزاد سازی مدرک.

رئیس کتابخانه مرکزی به دو موضوع اشاره نمودند؛ یکی در مورد مشکلات نابینایان و توانمندی‌های آنها و از همکاران کتابخانه های دانشکده‌ها خواستند اگر دانشجوی نابینایی داوطلب به همکاری برای بخش نابینایان باشد به کتابخانه مرکزی معرفی شوند، موضوع دوم اینکه برنامه‌ای تحت عنوان طرح مکتب در حال اجرا است، هدف؛ محرومیت زدایی در بخشهای مختلف کشور می‌باشد که پس از بررسی‌های انجام شده استان هرمزگان انتخاب گردید. کتابخانه مرکزی می‌تواند در زمینه‌ی تهیه کتابهای کمک درسی و نیروی داوطلب از دانشجویان و اساتید برای تدریس به آن منطقه همکاری کند.

می‌توان با هماهنگی، معاونت فرهنگی گواهی برای افرادی که داوطلبانه خدمت می‌کنند به عنوان سابقه‌ی کار صادر شود.

در پایان جلسه از بخشهای مختلف کتابخانه دانشکده حقوق بازدید صورت گرفت.

روابط عمومی کتابخانه مرکزی، مرکز اسناد


( ۱ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.