نشریه" تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی کتابخانه مرکزی"  با رتبه الف، درجه ISC را کسب کرد

۱۸ دی ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۷ کد : ۳۹۱۶۲ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۵۹
نشریه" تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی کتابخانه مرکزی"  با رتبه الف، درجه ISC را کسب کرد

نشریه" تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی کتابخانه مرکزی" با رتبه الف، بعد از پنج سال مجدداً درجه ISC را کسب کرد. نشریه مذکور در سالهای قبل درجه ISC داشته اما به دلیل کسب درجه ج در سال ۹۷ از ISC خارج شد.

این نشریه با همکاری دکتر فاطمه ثقفی در سمت مدیر مسئول، دکتر علیرضا نوروزی در سمت سردبیر، دکتر علی شعبانی، دکتر ملیحه درخوش و ساناز امامی به عنوان همکاران علمی تخصصی دبیرخانه نشریه، از رتبه ج در سال ۱۴۰۰ به رتبه الف در سال ۱۴۰۲ ارتقا یافت.

نشریه حاضردر پاسخ به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزۀ علم اطلاعات و دانش‌شناسی انتشار یافته و هدف آن انتشار مقالات پژوهشی و مروری، با کیفیت بالاست که یافته‌های مرتبط با موضوعات مهم علم اطلاعات و دانش‌شناسی را گزارش می‌دهند و همچنین به منظور فراهم نمودن فضایی علمی برای پژوهشگران ایرانی با تمرکز بر مباحث علم اطلاعات و دانش‌شناسی (کتابداری و اطلاع‌رسانی) پایه‌گذاری شده است.

در حال حاضر این نشریه علمی پژوهشی با رتبه الف در ابسکو، دوآج، گوگل اسکالر و ISC نمایه می‌شود و در شبکه‌های اجتماعی مختلف مرتبط با کتابداری نیز صفحه وب فعال دارد.

آدرس سایت نشریه : http://jlib.ut.ac.ir

 

روابط عمومی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.