نخستین سالگرد افتتاح پروژه بازسازی و تجهیز تالار علامه امینی دانشگاه تهران

۰۹ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۰۴ کد : ۴۲۳۴۷ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۴۵
نخستین سالگرد افتتاح پروژه بازسازی و تجهیز تالار علامه امینی دانشگاه تهران

سال گذشته در تاریخ ۳۰ خردادماه، پروژه بازسازی و تجهیز تالار همایش علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران که توسط بنیاد قلم چی صورت گرفته است، افتتاح شد.

بازسازی و تجهیز سیستم‌های صوتی و نوری، اتاق فرمان، دکوراتیو سقف و بدنه و صندلی‌های این تالار با مشارکت ۲۵ میلیارد ریالی بنیاد قلم چی انجام شده است.

این تالار همایش که بیش از نیم قرن از بهره برداری آن می‌گذرد و ظرفیت میزبانی حدود ۵۰۰ میهمان را دارد، جزو چهار سالن برتر و مطرح دانشگاهی کشور است و از سال ۱۳۵۰ تاکنون میزبان رویدادها و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی درسطوح ملی و بین المللی بوده و از اهمیت شایان توجهی برخوردار است.

به گفته معاون پژوهشی دانشگاه تهران، این تالار یکی از مجموعه‌های کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران است که جزو ۷ کتابخانه برتر کشور محسوب می‌شود و بیش از ۵۰ هزار عضو دارد و محل برگزاری جلسات و رویدادهای مهم دانشگاه است. یکی از دغدغه‌ها این بود که برای حفظ سکوت و آرامش سالن‌های مطالعه کتابخانه، صدا از این سالن خارج نشود، اکنون پس از بازسازی، یکی از ویژگی‌های خوب این سالن آکوستیک بودن آن است.

روابط عمومی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

کلید واژه ها: تالار علامه‌‌امینی کتابخانه مرکزی تالار علامه امینی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.