معرفی کتب خریداری شده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۴۰۳

۰۷ مهر ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۴ کد : ۴۳۶۲۰ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۱۹۶
معرفی کتب خریداری شده از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۴۰۳

معاون محترم سیاستگذاری منابع علمی و اداره فراهم آوری و سازماندهی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد مفتخر است به اطلاع شما عزیزان برساند که در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مانند سالهای گذشته حضور داشته و مجموعه‌ای ارزشمند از کتب جدید را خریداری کرده است. این کتب شامل آثار متنوعی از نویسندگان برجسته داخلی و خارجی در زمینه‌های مختلف علمی، ادبی، فرهنگی و هنری می‌باشد.

هدف ما از این خرید، ارتقا سطح علمی و فرهنگی و فراهم کردن دسترسی آسان به منابع معتبر و با کیفیت برای شما عزیزان است. تعداد ۱۴۱۷ عنوان کتاب خریداری شده که نسبت به سال قبل رشد حدود ۲۳ درصدی (۱۱۵۱ عنوان) داشته است. از این تعداد حدود ۱۰۰۰ عنوان فهرستنویسی شده و ۴۱۷ عنوان در دستور کار قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد از این منابع بهره مند شوید.

از جمله عناوین موجود در این مجموعه می‌توان به رمان‌های معاصر، کتابهای تاریخی، ایرانشناسی، آثار فلسفی و روانشناسی، و همچنین کتابهای تخصصی در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

ما امیدواریم که این کتب به گسترش دانش و اگاهی شما کمک کند و لحظات خوشی را برایتان رقم بزند.

برای مشاهده لیست کتب خریداری شده از نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳، به تفکیک سال انتشار، اینجا کلیک کنید.

 

معاون محترم سیاستگذاری منابع علمی و اداره فراهم آوری و سازماندهی

کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران

 


( ۲ )

نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.