بازدید هیأت رسانه‌ای پاکستان و مدیرعامل شبکه "BOL TV" از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

۲۱ تیر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۸ کد : ۳۵۶۳۶ اخبار و رویدادها
تعداد بازدید:۲۴۳
بازدید هیأت رسانه‌ای پاکستان و مدیرعامل شبکه "BOL TV" از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد

در تاریخ چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ هیأت رسانه‌ای پاکستان متشکل از استاد نذیر احمد لقاری از برجسته‌ترین و فعال‌ترین اصحاب رسانه‌ای کل پاکستان و مدیرعامل شبکه "BOL TV" پربیننده‌ترین شبکه خبری فعلی پاکستان، سیدمنظر نقوی یکی از نخبگان رسانه‌ای پاکستان و معاون باشگاه سردبیران کراچی و سیدزین نقوی از مؤثرین ترین جوانان جهادی در حوزه رسانه در پاکستان از کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تهران بازدید کردند.

طی این برنامه مهمانان در نشستی با حضور خانم دکتر ثقفی رئیس کتابخانه مرکزی و دکتر نقشینه مشاور امور بین الملل کتابخانه با کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران آشنا شده و ضمن تحسین جایگاه کتابخانه مرکزی از برگزاری این جلسه ابراز امتنان کردند. برنامه با بازدید از تالار نفیس و تالار اقبال لاهوری کتابخانه مرکزی ادامه پیدا کرد و در انتها کتاب "باغ دانش" که معرفی کتابخانه مرکزی است به میهمانان تقدیم شد. در این راستا اعضای هیأت ابراز امیدواری کردند تا زمینه‌های بیشتر همکاری های علمی، فرهنگی و رسانه‌ای بین دانشگاه‌ها و مراکز علمی ایران و پاکستان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

کلید واژه ها: بازدید روابط بین الملل


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.